Svar på kommentar:

2011-01-11 / 17:25:18

sandra :):) om So sick:

Läste ett inlägg på din blogg för ett tag sedan, där du skrev att du skulle ha/ville ha en systemkamera men kunde inte bestämma dig vilken du skulle välja,vilka kameror var det? (Alltså vilka märken)?? :D

Sv: Dom kamerorna var (eller är fortfarande) Canon eos 500d och Nikon D3100. Tycker båda är för ett bra pris och har olika bra fördelar. Men jag är nästan helt säker på att det kommer att bli en Canon eos 500d :)

11 Januari, 17:03

Jag är fortfarande sjuk, och har dessutom haft feber, mår lite bättre men är fortfarande inte helt frisk. Ska gå och lägga mig en stund. Puss♥

Kommentarer!
Postat av: madde

fin blogg! :D

Kommenterat - 2011-01-11 / 23:24:06  | URL - http://madeleinandrea.blogg.se/
Postat av: Anonym

den är nog bra :) jag har en sony a450 och han sa att den är ungefär som en canon eos 500d /450... så eftersom min äger så borde den där också va bra ;D

Kommenterat - 2011-01-12 / 13:44:38  | URL - http://fckingcrazy.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: