So sick

2011-01-08 / 15:52:12
Jag är verkligen verkligen sjuk nu. Vet inte vad det är än men jag har huvudvärk,ont i halsen, svårt att andas och jätteont i hela kroppen (specciellt ryggen och lite över magen). Ska till doktorn imorgon om det inte går över... Lite tråkigt att jag måste vara sjuk precis nu, 2 dagar innan skolan börjar. Så jag kommer nog heller inte uppdatera tills jag känner mig lite bättre iallafall. :(

Ses när jag blir friskare
Kommentarer!
Postat av: Erika

Hej!

Jag och en kompis håller på med vårt projektarbete just nu. Gå gärna in på vår blogg och berätta vad du tänker på när du ser våra bilder. Ge gärna förslag på andra motiv som vi kan fotografera.



Du kan läsa mer om vårt arbete i kategorin "Om oss"



Kram <3

Kommenterat - 2011-01-10 / 15:37:10  | URL - http://gajolblogg.blogg.se/
Postat av: sandra :):)

Läste ett inlägg på din blogg för ett tag sedan, där du skrev att du skulle ha/ville ha en systemkamera men kunde inte bestämma dig vilken du skulle välja,vilka kameror var det? (Alltså vilka märken)?? :D

Kommenterat - 2011-01-11 / 17:03:11
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: