Too bad.

2011-05-15 / 17:58:06

Jaha.

Azerbaijan vann- tycker dom var ganska okej, men inte för att vinna. Sen så kom Italien 2:a, öh? Asså då vet jag verkligen inte vad folket tänkte. Tyckte att dom förtjänade att vara på sista plats. Allvarligt, dom var ju inte alls bra. 3:a kom Sverige (en poäng från att komma 2:a) dom gillade jag ju ganska mycket, hellre Sverige såklart än Italien? När hälften av länderna hade gett ut sina poäng, var ju Sverige 1:a, och Irland (som jag tyckte om) (haha) var ganska högt upp, även Storbritanien (som jag oxå tyckte om) var högt uppe. Men sen var det södra europas tur. Och som vi alla vet så röstar dom jättehögt på varandra eftersom dom är grannländer. Fast det gör ju Skandinavien på varandra oxå. Inte för att vara taskig mot dom men.

Men tack och lov (!) att inte Italien vann. Det skulle ju vara ett riktigt fiasko. Enligt mig iallafall.



HAHA! :D Gillar doms sparkar,ojämna hopp och frisyrer! ;)



''I will be popular'' :) Bra koreografi av dansen! :)



 Ganska bra. Låter lite som Backstreet boys :) hehe...
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: