Bloggfri dag idag!

2010-07-07 / 14:14:31

HAHA!

Kolla vilken kommentar jag fick:

-.- om Canon vs. Nikon:

ofta du ska köpa systemkamera ?:S
du suger på och ta kort och va fan ska du ha det till , de är inte coolt om du tror det :s

Denna kommentar är inte godkänd.


Svar: För det första, jag ska köpa en systemkamera för min gamla fungerar inte längre. Och jag ''suger'' inte på att ta kort, jag är inte bäst men jag kan ta bra kort med en systemkamera. Och vad jag ska ha den till? Att ta kort såklart? Och hur vet du ens hur mina kort ser ut? Jag lägger inte ofta ut kort här på bloggen och om jag nu gör det så har jag tatt kort med en vanlig kamera.

Ps. Jag vet vem du är eftersom jag känner bara en som kan skriva så här. Men det är väldigt respektlöst att skriva sånna här kommentarer och bara helt onödigt. Jag tar ändå bort den för jag tycker det är dumt att ha kvar den. Den som skrev det här är en tjej som går i min klass och kommer göra det i 7:an, 8:an och 9:an. Lite jobbigt med tanke på hur hon betéer sig.


Jaja, nog om det!:D

Jag ville säga att jag ska ha en bloggfri dag idag! Jag kommer helt enkelt vara upptagen lite annat! Så det kommer bara ett inlägg senare. Inget mer idag tyvärr:).

Kommentarer!
Postat av: michellle

ohhh, ****a är så wierd! :s

Kommenterat - 2010-07-08 / 20:20:33  | URL - http://meoks.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: