Sista dagen som 13-åring ;)

2011-05-07 / 23:52:59
Hejsan!
Varit på hundutställning i Lidköping idag (ganska nära), det gick ganska bra. Sen så åkte vi till Överby en snabbis och pappa köpte en sak till mig, och sen gick vi och käka hamburgare. Vi hämtade min syster från jobbet och åkte hem.  min syster,hennes kille och min bror är hemma här nu, eftersom vi imorgon ska fira min FÖDELSEDAG!!!
Grattis till mig själv! Eller inte än. Om 10 minuter! Då är det den 8 Maj! Fast mamma sa att jag föddes vid tolv-tiden på morgonen, räknar man som att man fyllt år precis när klockan är runt 12 då?
Sista dagen (eller minutrarna) som 13-åring (haha höll på att skriva 12-åring) och det ska firas med att borsta tänderna och sova!

Längtar tills imorgon! :D :D *TAGGAD*
Godnatt!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: