Rubrik... 1 Maj

2011-05-01 / 23:29:36
Tog bort förra inlägget. Haha.. De va lite knasigt.

Är (somvanligt kanske ni vissa tänker) väldigt trött. Eller inte väldigt men... Ganska. Fast inte konstigt med tanke på att det snart är midnatt.

Var på Valborg en väldigt kort stund igår. Men det var kul ändå. Kändes bra att bara vara där en kort tid. Eller ja menar... Jag vet inte vad jag menar... Jaja, men jag och min bror gick ner och köpte några strutar med godis och gick och ställde oss på bron (inte bron men vid vägräcket kanske man ska säga... ni fattar kanske) (den dåligaste förklaringen) och kollade på när dom rodde ut och tände brasan. Sen blev det fina raketer :) Men ingen ''The final countdown'' låt som det brukar vara... Hm...

1 Maj idag! Wow! Tiden har gått GANSKA så fort! :) Det var ju precis Januari ju... :(

Godnatt allesammans!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: