Eurovision idag!!!

2011-05-14 / 16:16:31

Har kollat på sista avsnittet av Smallville. Alltså finalen. (85 minuter) Jag säger bara, WOW. På ett bra sätt, allt slutade jättebra! Är glad för det! :) Men det som inte är så kul är att det aldrig kommer ett nytt avsnitt av Smallville igen :( Fast man kan ju alltid kolla på dom gamla säsongerna om man vill.

Är ensam hemma :(:( Men snart kommer min syster och mamma hem... Då ska vi göra pizza och senare (på kvällen) ska hela famlijen kolla på Eurovision.

+ Kollade klart på säsongsfinalen av The Vampire Diaries igår. Den var oxå väldigt bra. Men det som är dåligt är att Stefan följde med Klaus för att rädda sin bror Damon. Tänker förresten inte berätta mer, vill inte avslöja mycket. Tredje säsongen kommer på hösten 2011. Som förra året då. Kommer ni ihåg när jag skrev att jag var ledsen att jag är tvungen att vänta heeeela sommarlovet + lite till för att se säsong 2? A, det är samma den här gången, fast jag får vänta ännu längre tid. Och avslutningen är ju alltid så spännande, man kan bara inte vänta att se vad som kommer att hända. Jaja, whatever, ni bryr er nog inte så mycket... Jag babblar alltid för mycket om film. Haha.

Smartass som öppnade fönstret =jag. *fryser*



                                                   
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: