Bra idé?

2011-05-02 / 21:40:46
Brände mig på läppen av varmt té :(

Ska gå och dusha nu, sen blire att snabbt välja ut kläder tills imorgon och lägga mig och läsa en stund. Fast somvanligt så kommer de ta ett tag för mig.

Började att läsa på en bok i skolan förra veckan en liten stund, blev ganska fäst, sen läste jag lite igår och idag när jag vaknade satt jag i sängen i 2 timmar och läste ut den. Riktigt bra och fantasifull kan man väl säga ;)

Tänkte starta en kategori med recensioner av böcker jag läst och sedan så betygsätter jag dom och så. Har tänkt på det länge nu. Lite annorlunda, såklart att det redan finns bokbloggar, men inte så värst jättemånga. Och min blogg kommer ju inte bara handla om böcker ju. Men har två böcker som jag någon dag tänker recensera när jag har tid. Vad tror ni? Bra idé?

Kanske en ledtråd om vad boken handlar om? Nej, förresten- it becomes a secret ;) Hang on!

Hörs imorgon!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: