wääähää

2011-03-04 / 21:00:22
20.42

GGGGGGGGGGGGGAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH!!!!!!

Jag är både lite arg och ledsen. Jag var i skolan idag och hela dagen tänkte jag att det blir så kul och komma hem, sätta sig vid datorn och kolla på ett nytt avsnitt av Vampire Diaries idag. Men sen efter skolan åkte jag till torp en stund med mina föräldrar. Sen när vi kom hem, så tog jag på datorn, gick in på sidan där dom visar VD och jag blev jättearg för det hade inte kommit upp något nytt avsnitt! Så jag kollade på Facebook och där stod det att nästa avsnitt kommer att visas den 7:e April!!! APRIL! Det är om mer än en månad! Omg! Varför lixom?

Men jag är iaf glad att jag får se på ett nytt (väldigt spännande avsnitt av Smallville) som visas imorgon. Hehe:P Mamma ropar, jag ska gå och äta. Hörs snart...

20.58

Har ätit klart, mums! Ska nu lägga in bilderna på datorn som jag skulle visa er för några dagar sedan, och en liten present jag fick idag:) Visar dom imorgon! Puss♥

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: