SÖÖÖÖÖNDAAG..

2011-03-13 / 12:22:52

Hejsan allesammans!

Jag spenderade det mesta av dagen igår med att formatera min dator och installera olika program, (Ja jag fick ett virus, men det är borta nu) och idag så måste jag göra klart matten (inför provet nästa vecka) och läsa på lite biologi (inför provet nästa vecka) :P

Kollar på Youtube och nu ser trailern på Red Riding Hood (sorry att jag inte kan lägga upp den här) och det är samma regissör som skapade Twilight alltså Catherine Hardwicke! Wiie! Jag ska lätt se den på bio! Hoppas den bara inte är från 15 år :/ 37 dagar kvar till premiären! Vem vill gå på bio med mig?:)

En annan film jag oxå vill se är Kung Fu Panda 2! Po är ju så rolig! Haha.. Men 88 dagar kvar den visas på bio? För länge! ''Det blir ett pandastiskt år''



Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: