Tsunami i Japan

2011-03-11 / 19:33:29
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMMMMMGGGGGGGGGGGGGGGGG...

Det är jordbävning och Tsunami i Japan just nu! Herregud! Rrichterskalan är på 8.9! Såg det när jag gick in på datorn idag när jag kom hem och precis nu så kollade jag på nyheterna och det är väldigt dåligt! Stackars alla människor där! Hoppas att det inte kommer att hålla på länge... Så mycket vatten, så mycket skador... Och för ca 2 veckor sedan i Christchurch var det en kraftig jordbävning.. Det känns som om det snart kommer att vara jordbävningar överallt, tillochmed här, (HOPPAS INTE SÅKLART :)) men det är så läskigt.

Och precis nu i skolan pratar vi och lär oss om berggrunden, kontinentplattor, och framförallt också jordbävningar! This is way becoming scary.

Men nu ska jag sluta att tänka på det lite och fortsätta att städa i mitt rum! Har inte städat i det på jättelänge.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: