Ketchupo-holic

2011-03-22 / 20:48:50
Jag B-O-K-S-T-A-V-L-I-G-E-N suger på att uppdatera min blogg. Typ inte ens ett inlägg per dag (och oftast ganska kort)... Inte bra! Själv tycker ibland jag att vissa bloggar är tråkiga när dom inte alls uppdaterar ofta... Men jag ska bättra på mig ska ni se! Jag lovar den här gången! Nej jag lovar inte förresten (för om jag gör det så kommer jag inte att uppdatera alls vilket inte är så värst bra) så jag lovar inte, hehe:)

Sitter här nu och mumsar på pommesfrites och doppar dom i mycket ketchup, mums! Jag är en ''ketchupoholic''. Haha nytt ord;) Ska sätta mig vid teven och njuta av ledigheten.. (Jag har hemstudiedag imorgon och är ledig Torsdag,fredag och såklart helgen med, Gr8!)

Kram
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: