Mini-shopping

2011-01-30 / 21:43:54
Anonym om @ the library:
det tar väldigt långt tid att komma hem :D

IP: 78.70.66.64

Svar: Ja, visst gör det! Bussen var väldigt seg, men den lyckades ändå köra på en stor fet myra som sprang över vägen och som gjorde en punka i däcket med sina vassa taggar på ryggen... Så jag kom hem precis nu! :)

Haha, trevlig kommentar! Sånna här gör min dag ;)
Nu till något annat, var i Överby och shoppade i fredags, jag var inte där så jättelänge men jag lyckades ändå köpa 2 plagg från Bikbok iallafall!




Kostade 199:- köpte den för 99:-



Kostade 299:- köpte den för 99:- (den är mycket finare i verkligheten) :)


Tänkte oxå säga att jag ville lägga upp veckans låt men det gick inte? Jag testade med andra videos men det gick inte heller... Testar imorgon istället!

Puss♥

Kommentarer!
Postat av: emma.

fina

Kommenterat - 2011-02-16 / 19:08:21  | URL - http://decemberemma.blogg.se/
Postat av: BEAUTYTOOLS

Vilka mysiga tröjor :)

Kommenterat - 2011-02-21 / 15:26:41  | URL - http://beautytools.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: