Shopping från fredags♥

2011-01-23 / 22:45:29
Här kommer sakerna jag köpte när jag var i torp i fredags + saker som jag beställde från Elf:



Nagellack från Viva la diva 50 kr st men köpte dom för 10 kr st :D Billigt och bra, den gröna har nr. 56 och den blåa 122.





Läppstift från Viva la diva, vet inte hur mkt det kostade tidigare men jag köpte det för endast 10 kr.Färgen heter ''Back stage'' och är i nr. 32



Mössa från Carlings, 99 kr kostade den men det var 70% rea så jag fick den för 30 kr!!! :D Haffade den sista gröna.. Kunde iförsig köpa en till men aja...



Kort-etui (kom ej ihåg vart jag köpte den) Kostade 80 kr men köpte den för 24 kr :D



Philips Ladyshave köpt på elgiganten för 249 kr :)



Midjebälte Gina Tricot kostade 99 kr köpte det för 29 kr Den sista också, hihi:D Gillar att fynda på rea!


Grejerna från Elf:



Elf tinted moisturizer Spf 15 i färgen ''light beige'' 18 kr :D




Elf Studio Läppstift i färgen ''runway pink'' 43 kr 
( det ser lite orange-aktigt ut på bilden men det är mer rosa) :)



Elf zit zapper med en roll-on (är till för att göra finnarna mindre röda och svullna, och hjälper dom att försvinna snabbare, genom att typ ''torka ut'') 18 kr



Elf golden bronzer 43 kr, gillar bronzern jättemycket och dessutom så har den en stor spegel också :)


Ska nu gå och lägga mig i sängen och läsa Carrie Diaries, sen ska jag sova. Godnatt!







Kommentarer!
Postat av: Isabell♥

Va fina saker du köpte, gillade färgerna på läppstiften väldigt mycket:)

Kommenterat - 2011-01-23 / 22:49:20
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: