Shoppingen

2011-01-16 / 22:55:25

Tänkte lägga mig tidigare idag så jag ska lägga mig nu men måste ska ju först kolla vad jag hann med idag!

* Städa undan en massa kläder som ligger i mitt rum
* Ta kort på saker/kläder jag köpte för någon vecka sen och visa på bloggen
* Sätta upp väggkrokar bakom min dörr (ska hänga upp mina nya inköp och ta kort så jag kan visa er)
* Måla lösnaglar, klippa dom och sätta på dom
* Gå ut med hunden på en promenad
* Duscha och fixa mig tills imorgon

Hann med det som är understruket, allt förutom den 1:a har jag hunnit med, och att visa sakerna på bloggen, men det ska jag göra nu!



China Glaze ''Dreamin´ of a green christmas'' (Misseltoe kisses,midnight kiss,jolly holly) 198:- Rea: 99:-



Armband 49:- Rea: 10:- Ring 29:-



Jacka Gina Tricot 299:-



Top Bikbok 199:- Rea: 49:-



Tubhalsduk H&M 59:-



Garnier roll-on anti-cernes anti-dark circles concealer H&M 69:-



Lånade också 2 böcker från biblioteket, The Carrie Diaries och Airhead :)


Köpte oxå en bodylotion från H&M men glömde att ta en bild på den. Kom också på att det var ca 2 veckor sen jag köpte dom här sakerna, skrev fel förut!

Hörs imorgon! Godnatt♥

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: