1 Januari 2011!

2011-01-01 / 20:08:26

Hejsan!

Först och främst, gott nytt år på er alla! Hoppas att ni har haft ett bra 2010 och att 2011 kommer att bli ännu bättre! :)

Jag hade en riktig rolig nyårsafton med god mat,fina fyrverkerier och så. Jag har tatt ganska mycket bilder och skulle gärna vilja visa er men problemet är det att kabeln till kameran är borta någonstans, så jag måste leta, men jag tog iallafall min andra kamera och filmade fyrverkerierna och tog kort på min ögon-makeup jag hade igår.

Designen skulle vara uppe idag men några av bilderna jag skulle ha till bloggen är på kameran, och somsagt så är kabeln borta. Men ska ändå börja blogga på den nya bloggen imorgon, fast det kommer inte vara någon design på den än tyvärr.

Skrev några nyårslöften för någon vecka sen som jag kan skriva upp här nu:

* Få bättre kondition och äta hälsosammare

* Undvika att äta sötsaker/chips eller att dricka kolsyrade drycker på vardagar

* Ha en bra blogg med mer bilder,många besökare, och mer uppdatering

* Dricka mer vatten och äta mer grönsaker!!! (haha)

* Skratta mycket och ha det kul

* Fortsätta att ha bra betyg


Nu ska jag cykla på min träningscykel och kolla på Gossip Girl.


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: