*Suck*..

2011-02-26 / 22:35:04
Måste skriva på en kriminalberättelse som ska vara klar och inlämnad senast på måndag. Själva berättelsen går ganska bra men jag vet inte hur jag ska lyckas få in alla ord som ska vara med... (jag vet inte ens vad vissa av dom betyder) JOBBIGT.

polisanmälan
förundersökning
åklagare
gripande
anhålla
åtal; väcka åtal
rättegång
domstol
tingsrätten
försvarsadvokat
namndemän
påföljd
vittne
domare
slutplädering
dom

Please help me??? Hehe:P

Sen så är jag lite efter i matten oxå, så jag satt mig och gjorde några tal och sen fick jag typ hjärnsläpp så jag tänkte att jag skriver lite mer på kriminalberättelsen istället men det går även ganska segt...

Bra att jag imorgon att göra klart det här oxå...

Godnatt allesammans!♥

Kommentarer!
Postat av: elin [fotoblogg] ♥

fin blogg :)

Kommenterat - 2011-02-27 / 20:49:59  | URL - http://nniles.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: