Vilken latmask jag är

2011-02-22 / 22:24:23
14 dagars ''bloggpaus'' har jag haft om jag har räknat rätt. Wow, det var en ganska lång tid... Fast jag har ändå inte gjort så värst mycket på dom här dagarna, det har varit skola och nu är det äntligen lov, och gissa vad gör på mitt sprortlov?

Ingenting! Absolut ingenting. Eller jo, jag äter,jag sover och jag sitter vid datorn jättelänge och kollar på True blood (en serie som jag har kollat på ganska mycket nu höhöhö). En riktig latmask.
  Och det är klart, man borde göra något roligt på ett lov, men min mamma jobbar, min pappa jobbar och dom flesta av mina vänner som jag umgås med är utomlands eller åker skidor någonstans uppe i Sverige.
Men jag ska iallafall till Uddevalla (eller göteborg) och shoppa på fredag! Så det lär ju bli kul:) Är oxå sugen på att bowla och se på bio, a, det får jag allt hinna med.

Haha, kom precis på en sak. Förut käkade jag en massa godis och imorgon ska jag till tandläkarn. Smart va?:D
AWESOME. Höhö jag stör mig på det ordet. Och speciellt när vissa försöker ''vara coola'' och skriver AZUM istället för AWESOME. Nämen omghhkp vad jag babblar på.. Är nog för trött av allt latande dom här sista dagarna..

Får allt göra något roligt imorgon... YESYESYES :)

Kommentarer!
Postat av: Anonym

man försöker inte vara cool. det är liksom samma som att säga "ok" istället för "okej" ;)

Kommenterat - 2011-02-23 / 00:22:26
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: