Historian om skrivaren.

2011-02-27 / 21:48:30
Godkväll alla bloggläsare!

Idag har jag inte gjort så värst mycket. Bara suttit och skrivit klart kriminalberättelsen (som inte tog så lång tid) och sen renskriva den (ca 9 sidor) på datorn (som tog flera timmar).

Och sen tänkte jag skriva ut. Men det gick inte, jag testade olika program och testade olika färger,la in mer papper,tog mindre/större text men det gick inte. Jag satt där och försökte klura ut hur jag ska skriva ut berättelsen. I 2 timmar! Sen efter det tänkte jag, herregud, den skriver ju bara ut vitt hela tiden! Och det brukar ju komma upp en ruta och stå ifall det är för lite färg kvar i patronerna eller så men nej! Så jag tänkte, aja skitsam. Men jag öppnade ''patronuckan'' i skrivaren och ville kolla ifall det verkligen var slut även fast det inte stog något. Och jag blev överraskad när jag såg att det inte fanns något där inne! Ingenting! Inte ens en tom burk! Inget! 

Och jag vet ju att jag aldrig har tagit ut dom så jag frågade pappa ifall han hade tagit ut dom eller så,men nej, det var inte han... Höhö.. Det måste nog varit min hund som tog ut dom :P

Ska nu kolla på ett avsnitt av någon serie innan jag lägger mig. Jag måste njuta av dom sista timmarna av den här dagen! För imorgon är det skola igen! ;(
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: