Twitter

2011-04-24 / 21:38:10

NU VET JAG... Mina blogginlägg är som Twitterposts typ! (vissa)... Jag skaffade Twitter för kanske typ ett år sedan, men jag tyckte att det verkade tråkigt så jag la det åt sidan väldigt länge. Tills typ idag! Hahaha... Eller jag postade en ''post'' (min första post) den 30:e Mars. Men idag skrev jag några, det är ju inget specciellt med twitter kanske om man tänker efter, men det är ändå ganska kul :) Och jag har det på mobilen oxå, jag kanske kan typ uppdatera i skolan eller så ibland?

Nä, nu kom jag på, interneten på min mobil kostar ganska mycket, kanske kommer att köpa ett litet internetpaket, typ 1 GB eller så.. Får se ;)

Har nästan läst klart Lögner, (den är inte alls tjock men jag läser bara liiiite per dag) och det är lite synd att jag sökte ''who is A?'' på Google för jag ville veta vem som är det i tv-serien men det kom istället fram vem det var i böckerna (och det ska tydligen vara en annan person i serien) så nu vet jag vem det är, och det är ju lite tråkigt att läsa böckerna nu eftersom jag vet vem det är. Typiskt mig.. :(

Hörs imorgon!

MIN TWITTER!!! MIN TWITTER!!! MIN TWITTER!!!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: