Proud face

2011-04-20 / 17:10:56
Åkte inte till Uddevalla idag, men jag ska dit eller till Trollhättan på fredag istället :)
Är lite stolt över mig själv idag för jag har äntligen städat i mitt rum. Haha, det roligaste är att jag ofta skriver på bloggen att jag ska städa mitt rum, men jag gör det faktiskt inte alltid. Inte ofta alls. Ibland, men inte ofta. Så nu är jag glad!
Ska oxå beställa lite smink från Elf snart, men några av produkterna jag mest ville ha är slutsålda just nu. Men lite kan jag köpa, för man får en väldigt fin gåva om man beställer.
Vi ska snart grilla lite. Gillar egentligen inte kött/korv men jag är ganska sugen på det idag så jag ska mumsa lite.. Så nu måste jag gå. Kram♥
Kommentarer!
Postat av: Michelle

samma färg? ;$

Kommenterat - 2011-04-21 / 18:46:39  | URL - http://finurligamich.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: