Påsklov

2011-04-16 / 17:00:43

Jag kom hem för ca 2 timmar sen:) Var i Uddevalla hos min syster Monika för er som kanske inte läste mitt förra inlägg. Sitter nu och äter glass och kollar på YouTube. Ska snart kolla på Smallville. Det kom ut ett nytt avsnitt idag som jag ska se på, har ju väntat typ 1,5 månad på det här avsnittet eftersom dom hade ett uppehåll. Samma med Vampire Diaries och Gossip Girl...

Idag är det ju lördag den 16:e April, och den 20:e ska jag på bio med Linda och se på Red riding hood (som jag visade trailern på en gång) så det ska bli kul, fast det ända problemet är att man inte ens kan reservera/köpa biljetter än, och det är bara 4 dagar kvar till premiären? Hm.. konstigt.

Ps. Yay! Har påsklov i 10 dagar nu!


Ps. 2: Kissie har ju äntligen ändrat bloggdesign! Vad tycker ni? (själv tycker jag att den är lite dåligt redigerad hehe)

Kommentarer!
Postat av: Erik

Såg den förra veckan, de va en bra film :)

Kommenterat - 2011-04-18 / 08:58:28  | URL - http://www.filmkritikerna.se/red-riding-hood
Postat av: filippa , samesame but different '

fin blogg !

Kommenterat - 2011-04-19 / 22:26:39  | URL - http://filippamarie.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: