MOHAHA

2011-04-28 / 18:12:12

BLOGG.SE FUNKAR ÄNTLIGEN!

Andra gången det blir såhär. Jag loggar in på min blogg men inget visas. Bara vitt. Men det viktigaste är att de funkar nu :)

Kunde logga in på nya bloggen, och jag tänkte ju börja blogga på den, men ingen skulle ju kunna veta vad den hette eftersom jag inte kunde skriva det här! :(

Sitter här och kollar på lite webbshopar/webbsidor med kläder,smink och annat. Gillar att kolla på sånt och se vad jag gillar och om jag kanske hittar något liknande här någonstans t.ex.

DET LUKTAR SALTGURKA HÄR???? WHUUUT?? EUUUUUH?? HEHE?? HYPER??

Ska snart äta, sen ska jag kolla på Hellcats.

Kommentarer!
Postat av: Andrea :)

varför kan du inte säga vad den heter ? :P xd

Kommenterat - 2011-05-01 / 21:56:40  | URL - http://kallamejdea.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: