brushin' my teeth..

2011-04-17 / 23:35:01
Ett litet inlägg innan jag går och lägger mig.

Vaknade ganska sent idag (halv ett) haha, men det är ju iförsig lov, men det kändes lite som om jag hade slösat bort halva dagen typ. Åt frukost, gick ut med hunden, satt vid datorn..

Nu 12 timmar senare sitter jag här vid datorn (fortfarande) och borstar tänderna... Trevligt... :)

Ska nu lägga mig i sängen och läsa en bit på Pretty little liars (som heter lögner på svenska). Den är faktiskt bra, har inte läst så mycket men jag vet ju vad som kommer att hända ungefär då eftersom jag har sett serien, men dom får ju alltid med mer i böckerna. Det enda minuset är väl att tjejerna i PPL i serien inte alls ser ut/eller beskrivs som på/i böckerna. Man blir lite förvirrad. Hehe :P

Puss, kram och godnatt♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: