Höst...

2010-09-16 / 15:25:53
Hej på er alla kycklingar!

Jag slutade skolan klockan 13.00 istället för 14.30 för sista lektionen (gympan) var inställd, och vi hade ingen vikarie. Jag blev SUPERGLAAAAD! Haha, inte för att gympa inte är kul ibland men det är ju kul att sluta tidigare!

Och nästa vecka så går vi (i min skola) bara måndag och tisdag, på onsdagen har vi typ en dag med grillning, aktiviteter å sånt... Men iförsig, det är en skoldag oxå? Eller? Iaf,Torsdag har vi studiedag och fredag har vi ledigt bara för att aktivitetsdagen ska hålla på ända till typ 8-9 på kvällen. JOBBIGT. Men ändå bra.

Kom just på att det bara är 5 dagar kvar tills jag får mina pengar och då kan jag köpa några fina grejer från internet eller så:D Tänk igentligen att det är 16: onde idag? Halva september har ju gått jättesnabbt... Desutom hela året typ gått jättesnabbt. Det är inte kul :(:( Eller jo, det är ju närmare och närmare till jul och allt sånt iförsig...

Nu ska jag sluta skriva för jag ska ut på en promenad med vovven:) Puss♥
Kommentarer!
Postat av: petraa

joo, jag vet inte riktigt heller faktiskt. hehe, hon svarar inte på mina mejl.. :D

Kommenterat - 2010-09-19 / 11:31:31  | URL - http://flummigastepetra.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: