19 September

2010-09-19 / 11:59:21
Godmorgon!

Vaknade för några timmar sedan och gick ut med hunden på en långpromenad. Inte likt mig att typ vakna halv 10? Haha... brukar typ vakna nu eller senare ibland. Men det är nog bara för jag redan vant mig att gå upp tidigare eftersom jag går upp kl 6 på morgonen när jag ska till skolan. Fast jag tar ju lite sovmorgon oxå sometimes... Inget intresant för jag vet:P 
  Nu ska jag gå ut och fota lite kanske... Eller kolla på Smallville... Hm, vad väljer jag?

Ps. Det är val idag! Undra vem som kommer att vinna? Fast jag bryr mig inte så mycket hehe... Inte så instatt med tanke på att jag bara är 13 år ju. Vi hade skolval i skolan i fredags (som alla skolor i Sverige har),och vi gick och rösta i skolans bibliotek. Jag visste inte riktigt vad jag skulle rösta på så jag tror jag valde Pirat-partiet... Det gjorde
nästan alla typ... :)


Kommentarer!
Postat av: Hanna

Hej,



Vilken grym blogg du har. Du får gärna vara med i min bloggtävling som du hittar på: http://prisa.se/2010/09/21/vinn-valfri-upplevelse-ifran-upplevelse-com/



Du kan vinna en valfri upplevelse ifrån Upplevelse.com



Hoppas på din medverkan :)



<3

Kommenterat - 2010-09-26 / 12:27:03  | URL - http://prisa.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: