Halloween sminkningar!

2010-10-25 / 20:48:41

Hejsan alla kyclklingar!

Sitter här och äter mackor vid datorn och chattar med några vänner:) Jag är van vid att äta vid datan. Jag äter typ alltid vid datan. När jag äter frukost,lunch/middag,kvällsmat eller chips/sötsaker. Haha! Jag gillar och kolla på film eller tv-serie medans jag äter, så nu ska jag kolla på ett avsnitt av Smallville.. Sen ska jag nog sätta mig vid tv:n en stund för omväxling.

Det är ju Halloween snart! Har inte riktigt kommit på vad jag ska klä ut mig till! Vissa av er tycker säkert att det är barnsligt eller så att klä ut sig på Halloween och sist jag gjorde det var typ när jag gick i 2-3:an. Sen så tyckte jag inte det var kul. Men nu är viljan att klä ut sig på halloween tillbaka! Det är ju inte så att jag ska ut och tigga godis utan jag och lite vänner kanske ska ha en liten filmkväll/Halloweenkväll och då är de kul att klä ut sig!
  Har tänkt lite på något kul som kanske en humla, någon animerad figur som Betty Boop,Mimmi pigg, Super Mario eller en pumpa kanske?? Eller något annat? Så jag har kollat på lite sminkningar på You tube... Ska visa några exempel:






















Vad ska ni klä ut er till Halloween? Kommentera gärna!

Kommentarer!
Postat av: Anonym

Det är så bra att tvn finns. :D

Föresten, vad tycker du om min blogg? Då menar jag inte designen som jag nyss har ändrat efter en omröstning på hur den skulle se ut, utan innehållet. Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

Kommenterat - 2010-10-26 / 04:54:34  | URL - http://tvminnen.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: