Gårdagens shopping

2010-10-24 / 22:33:00
Moshi moshi! (haha nu låter jag typ som Foki:()

Har gått in på mitt blogg.se konto varje dag men loggat ut sen för att jag inte orkat skriva ett inlägg.. Latis är jag! Men nu får jag allt skriva av mig lite.

Bakade förut goa köttbullar, nej kokosbollar! Dom blev jättegooooooooooa:D Ska ta med några till skolan imorgon och mumsa på! Tihi närå.

Var i Torp igår och shoppade och hade kul. Ska nu visa vad jag har köpt/fått:



Beige cardigan Gina Tricot 199:- (på bilden ser den typ brun ut men den är mer beige)



Mönstrad rosa top med ugglor på. Gina Tricot 99:-



Svart jacka av mami:) H&M 699:- (Kollade på svarta Everest jackor oxå men alla har typ sånna så de är inte kul att köpa samma hehe.. )




Rosa/gul hoodie. Bikbok 299:-



Behövde oxå en ny foundation, 24h Superstay foundation Kicks 149:- (Den visas på reklam nu och jag kollade på youtube vad vissa tyckte om den och den verkar vara superduper bra:) Ska testa den imorgon)
Och nagellim till lösnaglar,eftersom mitt förra lim klistrade fast sig i locket så var tvungen att köpa nytt... 39:-



Vet ni? Har slingat håret i fredags. Visar bilder på det imorgon. Puss och godnatt♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: