Hemstudiedag

2010-10-12 / 15:46:56

Hejsan!

Idág har jag hemstudiedag och det innebär att man måste göra uppgifter hemma som man sen ska lämna in till skolan, alltså skriftliga redovisningar. Här är uppgifterna man måste göra

1.Läsa en morgontidning och välja ut två artiklar (ej sport) och skriva på ett papper vilka synpunkter man har ang. artiklarna man har valt och vad dom handlar om.

2. Kolla på nyheterna. Välja ut två nyhetsinslag (ej sport) och även här skriva på ett papper om ens synpunkter och vad dom nyhetsinslagen handlar om.

3. Städa ett rum eller annat utrymme.

4. Motionera i minst en timme, (tex. Jogga,rida,idrotta,gå ut med hunden osv..)


Jag är nu hos Monika för jag tänkte på att det skulle varit kul och hälsa på henne. Senare ska vi ut till en pizzeria och käka pizza:) Sen så ska jag börja skriva på dom sakerna.... JOBBIGT!!! Haha nej a bara skoja;)

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: