New earrings

2010-10-27 / 18:54:04

Fick igår ett par jättecoola örhängen från min syster. Tack Monika!:D Så här ser dom ut:



Snygga! Tog dom i mörkret med blixt så att man kunde se dom bättre.



Haha jag vet inte varför mitt öra ser så rött ut på bilden? Kunde inte göra en bättre bild på mitt öra, så jag hoppas den duger. Nu när jag pratar om öron (hehehehe) får ni veta en sak om mig: Jag har väldigt små öron!

Ska även visa två produkter jag köpte för ett litet tag sen som jag inte har visat ännu:



Behövde en ny mascara för min MaxFactor är nästan slut. Wigwham heavy lashes heter den. Första gången jag prövade den, (för typ en vecka sedan) tyckte jag den var lite klumpig, och då blev jag lite ledsen men idag så tog jag på den och då va den inte alls klumpig! Och då blev jag lite glad igen:)



Grafitti Nails har ni säkert redan hört talas om. Den svarta ville jag ha för den passar till alla färger. Blått,rosa gult,lila,grönt (ja alla) förutom brun och grå då kanske...

Här använder jag den med blått nagellack. (Här ser man inte så värst mycket iförsig)


Nu ska jag gå och äta något. Puss xoxo♥

Kommentarer!
Postat av: Anonym

det låter bra du :D

lycka till i tävlingen :)

Kommenterat - 2010-10-27 / 20:02:21  | URL - http://jonesochgiftet.blogg.se/
Postat av: LISOU

coola örgängen!

Kommenterat - 2010-10-30 / 10:31:16  | URL - http://lisou.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: