Gossip Girl

2010-10-26 / 20:03:49
Godkväll!

Har precis ätit Tacos.. Var jättegott :D Sitter nu och kollar på första avsnittet av Gossip Girl. Jag vet att det har funnits i några år men jag har aldrig kollat på det! Och det är faktiskt bra. Väldigt bra.
 Fast igentligen nu så ska jag träna på en redovisning som jag har på Torsdag... Fast det orkar jag inte med just nu, men det är ju inte frivilligt utan man måste ju göra det. Sen så har vi även ett mini-prov, men det kommer att vara jättelätt känns det som så jag behöver inte träna lika mycket på det. Iallafall, den redovisningen som jag då ska göra är en berättelse som jag inte ens fattar ett dugg av men jag får väl göra så gott jag kan hehe :P


Hörs imorgon, för nu ska jag läsa på och plugga! 

Puss♥ xoxo
Kommentarer!
Postat av: Jimmy

Ville tipsa dig om en tävling jag har på min blogg :), där du kan vinna koder som gör så din blogg syns 10 tusentals gånger på blogg.se devote.se och bilddagboken.se klicka på mitt namn för att komma till bloggen med tävlingen, härlig blogg du har också måste jag säga!

Kommenterat - 2010-10-26 / 20:22:18  | URL - http://makeabetterblog.com/?p=99
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: