11.30

2010-10-06 / 11:31:18
Hejsan!

Just nu har jag rast så jag gick till biblan med Linda. Vi har en idé att göra en halloweenfest och vi får se om den blir av. Halloween firas ju den 31 Oktober och det är en söndag så det blir lite knepigt ifall vi ska vara uppe längre eftersom det är då skola nästa dag. Men nu kom jag ju på! Är det inte höstlov då??:D Måste kolla upp det.

Det var ju för några år sedan jag gick runt och klädde ut mig på halloween. Men nu ska jag nog börja igen, inte gå runt och tigga godis men göra något annat som att just ha en fest.

Nog om det, sen har vi So och då ska vi troligtvis läsa om en massa konstiga saker. Hehe:P Men nu ska jag springa!

Bye bye♥ 

Update: Nu kollade jag upp när vi hade höstlov och det visade sig att vi har det just då, så det är bra för oss:)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: