30 November

2010-11-30 / 19:11:53
Jag är full.

MED MAT! Haha, åt för mycket mat på en gång tror jag och nu har jag lite ont i magen. Men det går snart över hoppas jag.. Nu kommer jag gå in på en helt annan sak, det är ju 1:a December imorgon!? WOW.. Tiden går verkligen snabbt. Snart är det nyår och år 2011. Jag måste även börja tänka på vad jag ska köpa för presenter till familjen... Har ni något bra förslag?

Ska ta en dusch och sen så ska jag kolla på ännu en Harry Potter film (som jag aldrig har sett desutom) Den 6:e filmen. Nice!

Har även hittat på min egna godis-julkalender! Alltså ni vet, som chokladkalendrar fast med mitt egna sura och söta godis i! Fast vet inte var jag ska lägga alla 24 godisar hehe. För om dom ligger på ett och samma ställe så kommer jag äta upp alla på en gång :(. Ska gå och duscha nu som sagt.

Puss & Kram♥
Kommentarer!
Postat av: Anonym

ta kort på din kamera och lägg ut på din blogg :DD::DD::D::D:D:DD:D:D:

love yoyu

Kommenterat - 2010-12-01 / 19:49:17
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: