Xperia X8

2010-11-29 / 19:33:17
Godkväll allesammans!

Vissa av er kanske undrar varför det var lösenordsskydd på min blogg förut. Jag hade det för förut i skolan hade vi en lektion där vi skulle studera och läsa bloggar, och jag ville inte visa min eftersom vissa killar i min klass gör narr av tjejerna som skriver bloggar... Jag bryr mig inte vad dom tycker om min blog för jag skriver ju det jag vill. Haha lite mesigt av mig ändå kanske med tanke på att, vad är det för mening att ha en blogg lixom om inte andra får läsa den? Jaja spela roll... :P

Just det! Jag kom på att jag inte har visat er en sak som jag fick för typ en vecka sen!! :D

En Xperia X8!! :D GLADERCHOKLADER ÄR JAG!













Tillbehör och sånt. Kunde egentligen ta en bild på allt tillsammans men det tänkte jag inte på då. Hehe:)

Har lite matematik att göra så får ta det nu. Kramar!

Kommentarer!
Postat av: Anonym

härlig blogg:D den är inte som min blogg,hehe men du kanske gillar min blogg ändå:) annars då,vad är planerna för helgen?:)



kram http://housebunny.blogg.se

Kommenterat - 2010-12-04 / 23:34:36
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: