Marked

2010-11-26 / 21:52:15

Hej på er!!

Har haft en ''utan internet vecka''! Min bror ville låna modemet och testa det typ i en vecka så.. Jag tyckte inte det var så värst kul utan internet, men jag överlevde! :D

Äntligen är det helg! Man kan sova länge och allt... Vi börjar skolan ca. klockan 8 på morgonen varje dag och det är ganska tidigt tycker jag men det är ju inte jag som bestämmer det. TYVÄRR :( :(

Någonting precis nu fick mig att tänka på böcker och tidningar... Jag läser ju ganska mycket böcker, och prenumererar på Frida, men nu ser jag att det inte finns lika bra tips och sånt i Frida tidningen. Lite synd men ja.

Idag i skolan hade vi matte,No, So, Språk och Is-tid. På 3 av lektionerna hade jag film:) (Vi brukar inte ha så), men idag blev det de. Sen efter skolan tog jag bussen hem och tog ut glass och började käka det, muuuums..
 Ska ta en paus från datorn och läsa Vampyrens märke (del 1) av House of Night serien.

 

Bild tagen från Fattybom.se

Kommentarer!
Postat av: Anja =)

Har du färgat ditt hår rött än? Eller ska du göra de? :)

Kommenterat - 2010-11-26 / 23:49:11
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: