Rolig dag!

2010-11-02 / 23:40:43

Godkväll!

Har varit hos Monika idag, (Så det var därför jag inte kunde uppdatera ifall ni undrade) och det var jättekul!

Först var jag med min bror i hans nya lägenhet och skulle kolla lite saker, sen var vi på Torp och kollade runt lite med min syster, och sen så åkte vi och köpte mat... Vi gjorde även våra egna Panini! Jag hade aldrig testat det förut så kag visste inte hur det smakade men det var supergott! Tog några bilder på det med min systers kamera som tyvärr är hos henne, och då kan jag ju inte visa er bilderna idag, men jag kanske kan föra över dom någon annan dag och visa.

Vi var även och hämtade ut några paket som var till mig och min syster. Nu ska jag visa er vad jag hade fått:


Vad kan det finnas i dessa paket???





Ett rhinestones mobilskal! Rhinestones=blingblingstenar. Fint va? Det är roligt att ha något som ingen annan har:)




25 st make-up borstar från märket Fräulein 38! Visar närbilder på varje borste någon dag. Jättebra kvalité! Supermjuka och jättesnygga! Är i ett stort silvrigt fodral.

Är väldigt glad över sakerna! Hihi... Men nu ska jag sova, för jag är trött! Godnatt♥

Kommentarer!
Postat av: cherie

Jätte fin mobilskal verkligen, me like! :D

Kommenterat - 2010-11-09 / 18:10:37  | URL - http://www.cherie.devote.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: