Julpynta!

2010-11-27 / 13:18:40

Godmorgon!:D

Är på väldigt gott humör idag eftersom jag ska julpynta! Och kanske baka något gott? Det är ju 1:a advent imorgon och 28 dagar kvar till jul! Jippi... Och så ska jag göra lite bilder sen (ute) och visa er hur mycket det snöar just nu! HIHI!!! Jag är så glad när det är riktig snö och inte slask eller så!:D
 Ska även tvätta mina fönster och damma lite.. Hörs sen!

Kommentarer!
Postat av: Dejana, Beautyfreaks.

Svar:

1: Jag personligen tycker att den är bra och den fungerar bra på mig. Det är dock inte en concealer i första hand. Den är ju mer till för att reducera mörka ringar i längden och inte precis för stunden.



Så är det täckning du är ute efter finns det bättre. L'oréals Infallible Concealer täcker riktigt bra! Den kostar 130kr och finns på bl a. Lindex. Tänk på att hellre välja en ljusare färg än en som är för mörk!



2: Den är VÄLDIGT enkel så det räcker nog bara att jag förklarar snabbt:

- Applicera en guldig skugga på ögonlocket och sedan en brun i yttersta kanten av ögat. Sudda ihop dem noga!

- Sedan är det bara att ta en ljus/vit skugga i ögonvrån och under ögonbrynet.

- På med mascara så är ögonen färdiga=)!

- Vilken färg man sedan väljer att ha på läpparna är upp till en själv.



Kram!

Kommenterat - 2010-11-27 / 17:53:58  | URL - http://beautyfreaks.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: