I Uddevalla!

2010-11-21 / 13:53:21
Godmorgon!

Glömde igår att säga att jag är i Uddevalla! Igår var jag och min familj och kollade på Harry Potter och dödsrelikerna del 1, och den var bra:) Hände inte så värst mycket igentligen (och man blev ju jättesömnig) men den var somsagt okej. Del 2 kommer ju ha premiär den 30 Juni 2011. Den kommer ju säkert vara jättespännande! Längtar... Tråkigt att det är så lång tid kvar men man får ju vänta. 
 Nu kom jag på att Breaking Dawn (4:de filmen av Twilight) oxå har premiär 30 Juni 2011.. Måste kolla upp det.

Efter filmen åkte vi hem till min syster och åt tacos och sen gick jag och la mig för jag var trött.. Men nu är jag pigg! Hehehehe :D

Ska kolla på tv nu, kramar♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: