25 Maj

2010-05-25 / 17:23:26

Hejsan!

Idag har jag inte gjort specciellt mycket, jag har varit i skolan och haft lite olika ämnen... Har inte så mycket och skriva hehe.

 Dom här 2-3 veckorna kommer det vara väldigt roliga och fullspäckade. tex, i klassen då, ska vi snart ha 2 måbra dagar, vi ska till vänersborgspalatset och äta på restaurang och lite annat sånt som jag inte kommer på just nu.
 Den 31 Maj får jag (och hela klassen då) ett brev om vilken klass man kommer gå i och så får man en klasslista och lite info. Längtar!

Som ni ser, det här är inget kul inlägg så jag slutar skriva nu och skriver senare istället:)

Kommentarer!
Postat av: =)

haha får också brev den 31 maj! vem vet vi kanske kmr i samma klass! :D

Kommenterat - 2010-05-25 / 18:47:04
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: