varför ska man ha en rubrik? (hehe)

2010-05-12 / 22:37:27

Tjena alla läsare!

Idag har jag inte gjort så mycket men jag har hunnit med att fixa mina nya naglar!:D Alltså fixa lösnaglarna. Dom får ni se imorgon. Men nu ska jag visa er vad jag fick för smink av min mamma på min födelsedag:

 En Clinique foundation! Den är jättebra! Rekomenderas.

 En Clinique concealer! Den bästa concealer jag haft! Den täcker både märken/finnar samt mörka patrier och ringar under ögonen.

 En foundation borste! Den applicerar ut foundationen och concealern jämt och fint och den suger inte in sig sminket, det är viktigt:)

Sen så fick jag lite andra presenter som jag kanske visar någon annan dag.

 
Det som oxå är bra är att jag är ledig imorgon,fredag,lördag och söndag såklart och måndag med! Skönt att vila ut lite... Och snart är det sommarlov....

Men ska lägga mig nu för jag är ovanligt trött. byebye<3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: