;D

2010-05-10 / 18:33:26
Hej bloggen!

Jag har inte uppdaterat sen min födelsedag men jag har gjort lite annat. Men jag kan berätta vad jag har gjort under dom dagarna!

Den 8:de Maj:  Min födelsedag! Jag och pappa åkte på en hundutställning till Skara och Leader vann 1:a pris!:D (kommer att göra en ny kategori som kommer att heta utställningar) Och sen kom vi hem och firade min födelsedag. Av mamma fick jag smink, och av pappa fick jag pengar. Min bror ska köpa en försenad present till mig hehe. Han hann inte att köpa en, men bättre sent än aldrig! Sen så åt vi ju tårta osv...

Den 9:de Maj: Jag gick upp på morgonen, åt frukost, tog på mig kläder och tog på mig det nya sminket. Sen så åkte jag till Linda och tillsammans åkte vi till Torp. Vi kollade i alla affärer och det var jättekul, sen så åt vi på mc-donalds. Hon köpte en hängmatta,en bikini och lösnaglar, jag ville inte slösa så mycket eftersom jag har slösat jättemycket på sistonde, köpte oxå lösnaglar och lite andra viktiga småsaker.

Idag den 10:de Maj: Har jag varit i skolan och det var ganska kul på idrotten eftersom vi orientera, jag och Linda kom först av alla tjejer! Sen så fick man basta och jag,Linda och Michelle börja basta och sen kom alla andra tjejerna. Och en massa mer hände förstås.
 
Men just nu ska jag snart äta spaghetti med köttfärsås och kolla på the hot chick, som Michelle tipsa på sin blogg.
 Japp det var nog det ja ville säga...

Just det! Rösta på mig som veckans blogg hos Chickenbitch. Och här har ni länken till tävlingen att rösta på veckans blogg --> http://chickenbitch.blogg.se/category/veckans-blogg.html <-- ps. jag är nr 3!:D
Kommentarer!
Postat av: hejhej

Fin blogg!

Kommenterat - 2010-05-10 / 18:37:58
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: