tankar...;)

2010-05-16 / 22:55:58
Vet ni vad jag tänkte på precis? att jag vill till frisören någon dag och klippa håret och kanske färga det? Hm... jag undrar hur jag ska ha det, något ganska simpelt, för just längden på håret vill jag inte göra så värst mycket med,för jag har sparat det långt ganska länge så kanske bara klippa av dom slitna topparna och uppklippa lite? Sen med färgen så har jag oxå tänkt länge på att göra det rött? alltså riktigt rött! Sa precis det till mamma och hon sa att vi kan kolla i olika frisörsalonger och se hur mycket det skulle kostat. Hoppas att någon frisörsalong här i Färgelanda (det finns typ 5 frisörsalonger här i det lilla samhället) Eller någon annanstans har det billigt för jag har inte så mycket pengar just nu haha skoja:D



Alltså, som ni ser på bilden, jag vill inte ha sånt rött hår (bilden till vänster) utan jag vill ha riktigt lixom sprakande eldrött hår, som den bilden till höger, inte för att jag tycker att det är mindre fint med orange-rött hår men jag tror inte att det passar mig riktigt...

Vad tycker ni? Har ni kanske andra bra förslag? Kommentera gärna ifall ni har idéer!


Kommentarer!
Postat av: Daniel

Slingor av nyanser av brunt/rött!

Kommenterat - 2010-05-17 / 09:04:37  | URL - http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: alex

rött hår är faktiskt underksattat ;)

Kommenterat - 2010-05-17 / 23:19:36  | URL - http://stockholmshetaste.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: