SKÄLET ATT JAG BLOGGAR NU KLOCKAN HALV SJU ÄR ATT JAG GICK UPP KLOCKAN 2! haha

2010-05-30 / 18:30:32
Hej på er alla!!!:D

Besöksrekord som sagt igår! Men nu såg jag att det var 70 stycken unika läsare igår! WOW...

Igår kollade jag på ESC och Tyskland vann? Var hon så bra? Alltså... Hon som sjöng hon var ju bra, låten var bra. Men tillräckligt för att vinna? Hm...



Jag hade en massa andra favoriter! Tex, Rumänien med låten Playing with fire som kom 3a:D Eller Turkiet var ganska bra som kom 2a, sen Cypern och belgien var oxå stora favvosar hos mig! Såklart en massa andra som jag inte kommer på just nu.... hehe.

Nu till en annan sak!

En av mina hundar fyller år idag!



Min stora gulliga voffsing Leader fyller 6 år idag! Där på bilden är han runt 2 år men han är ju såklart lika fin och stilig idag med:D Måste till affären och köpa ett tuggben eller lite korvar...

Det var allt jag ville säga just nu! Bye
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: