Mår lite dåligt..

2010-05-21 / 16:44:40
Jag är tillbaka!

Det var några dagar sedan jag uppdaterade men jag har praoat så jag har inte haft tillgång till internet. Eller jo.. Jag har ju sovit över hos Linda!

Och igår kom jag hem runt ett på dagen för vi slutade tidigare och så, jag la mig i sängen runt två på dagen och somnade! Jag var jättetrött! Sen så vaknade jag ca 2 på natten? :S usch... haha. Och sen så somnade jag inte förrän fyra.

Idag var det ju skola men eftersom jag sov så lite och hade ont i örona så stannade jag hemma.
 Jag har städat mit rum, och lite annat. Sen så har jag funderat på att möblera om mitt rum, och det ska mamma hjälpa mig med att göra strax.

Justdet! Jag ska lite senare berätta om Praoen och slänga in lite bilder:D.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: