JA!

2010-05-31 / 17:07:22

Hallojs!

Jag kom för en timma sen hem från skolan och sprang hem och frågade pappa vart posten låg, och sa att det skulle komma ett viktigt brev till mig. Sen så blev pratet så här:

Jag: Pappa, vart ligger posten? Jag ska ha fått ett brev idag!:D

Pappa: Va? Det har inte kommit något till dig??

Jag: Jo? Det måste ha gjort det?:O

Pappa: Hm... okej, ska se... (pappa kollar igenom köket och vardagsrummet, det är oftast där han brukar lägga den) Vart har jag lagt den???

Jag: Suck.

Pappa: Ja! posten är i bilen! Jag lämnade den där eftersom jag hämtade den förut. (pappa går till bilen).

Jag: (går efter pappa till bilen).

Pappa: (räcker mig posten).

Jag: Här är den!:D:D

Pappa: Jaha, det såg jag inte... hm....


Haha. Och gissa vilken klass jag kom i ??? Jo 7A! Jag fick ju med en klasslista och klassen var perfekt! No way att jag byter någon gång lixom!

Jag skriver mer sen eftersom jag är sååååå superglaaad!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: