En riktigt bra alarmsignal...

2010-05-15 / 13:55:55

hej hopp allihopa:D

För det första,(haha) så vill jag säga att jag förut vaknade av, ja vadå? Min väckarklocka, som jag tog på igår för jag skulle testa en sak och jag gjorde en alarmsignal som jag spelade in själv, och den låt ungefär så här: Vakna Sylvia det är morgon,upp och hoppa..(med lugn röst) sen lite strängare röst, hallå sylvia?! Det är morgon! Upp ur sängen nu! Och sen skrek jag nästan det högsta jag kunde, men satan Sylvia om du inte vaknar nu så släpar jag ut dig ur sängen och häller vatten på dig!

Jag var nog lite hård för mig själv, eller vad tycker ni? Iaf, nu ska jag visa er vad jag köpte igår:


En avslutningsklänning! Snälla köp inte en samma som jag, för då stryper ja er! haha nä, men det är inte kul om ngn har en likadan xd Och dom kommer passa jättebra till mina nya gladiator liknande sandaler som jag klickade hem för ca 2 månader sen.


Ett par bikerpants! Alltså cykelbyxor. Snygga:D bara så ni vet, ja köpte dom på gina tricot, men dom finns oxå att köpas på bikbok:) Dom skiljer sig bara något i färgen.

Sen så köpte jag lite småsaker... nagellack,makeupborttagnings-servetter, och lite smått och gott.



Nu till en annan sak! Jag är med och tävlar hos (michelle min vän) om veckans blogg! Här kommer ni till hennes blogg:www.meoks.blogg.se :) Och här lägger jag in en bild på henne oxå:


Jag höll på att glömma, jag skrev lite på min anslagstavla vad jag ska göra idag, en mini-lista:

(fick skriva till en 3:a för man såg inte den.
Jag hoppas att ni ser vad det står. Och punkt 3, jag ska starta en bloppis! Jag måste först rensa alla mina kläder och se vilka jag kan ge bort/sälja. Och jag kommer visa dom kläderna på bloggen här och på Tradera om några dagar! Håll utkik då!


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: