Hemma:) - Ny eclipse trailer! Den här gången mycket bättre!

2010-05-05 / 17:40:36

Hej allesammans!

Nu är jag hemma! Just nu sitter jag här vid datorn och vill säga er en sak! Gissa vad? (rubriken säger allt)

Jo, att en ny Eclipse trailer har kommit ut!!!!! Jag älskar Twilight och alla filmer och böckerna, jag ser verkligen fram emot att se Eclipse, och nu kommer jag snabba mig att fixa platser och biljetter till premiären!:D Jag ska visa er den nu:

aaaah! det gick inte!!! Den finns ej på youtube än??????? Aja, men den finns att se på hotmail sidan, den kommer troligtvis vara på första sidan idag, men tillslut kommer den ju in på YT. Kolla In! Lovar! Den är faktiskt bra! Man ser mycket mer vampyer från Victorias klan tex, och ja, den är sim sagt mycket bättre.

----------------------------------> här är länken till den nya trailern ------> http://video.se.msn.com/watch/video/nya-maktiga-trailern-for-eclipse/kwb0whrc <------

 Förlåt för att det blev så många pilar och utropstecken hehe.

Kommentarer!
Postat av: KiZnic - En blogg fylld med snygga budget outfits ♥

Vad fin bild =) får kolla in den nya trailern!

Kommenterat - 2010-05-05 / 21:52:48  | URL - http://kiznic.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: