Chips & Gräddfil!

2010-05-30 / 20:58:11

Tog precis ett bad och nu sitter jag här och funderar lite.. Äter chips med lite gräddfil oxå. Gott;) Snart ska jag göra mig i ordning och ta fram lite saker tills imorgon. Sen ska jag nog sova för jag har bestämt mig för att gå max klockan 10 i säng. Om jag inte gör det så blir jag besviken på mig själv!

Sitter oxå och kollar på mobiler... alltså jag har en ganska ny men jag kanske ska byta med mamma så att hon får den och jag köper en annan eftersom jag inte ringer för så mycket som jag har varje månad alltså mitt belopp.

Okej, jag måste sluta skriva snart eftersom klockan är fem i nio och jag ville börja göra mig i odning klockan nio prick som sagt.

En annan sak bara. Imorgon får jag och klassen ÄNTLIGEN reda på dom nya klasserna! Jag vet jag vet, jag har tjatat om det ganska mycket men men:D

Nu måste jag sluta. Det kanske blir ett snabt inlägg på morgonen imorgon vem vet??

Ses

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: