Är med och tävlar hos Vira

2010-05-26 / 22:03:38
Hej på er!

Jag vill lägga mig tidigare idag så ska snart sova men först blire ett kortkort inlägg.

Fördet första:D Jag är med och tävlar om en grå jättefin Hellokitty tee hos www.kandylandy.se här kommer en snygg bild på Vira som man skulle lägga in:


Nice! :>

Sen så ville jag oxå säga att imorrn har vi en såndär random måbra dag att man ska göra en massa olika saker, och jag ska ha bla styling & makeup men dom chejerna som skulle göra på dom som valde det kunde inte ta ledigt så det fick bli att man får ta med sig borstar,kammar, plattång och sånt random stuff... + smink!

Haha har ni märkt att jag på sistonde både säger och skriver random? Ehe:P
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: