3 Maj - Ett ganska sent inlägg

2010-05-03 / 21:15:36
Hejj hopp allesammans!

Jag har inte bloggat alls går eftersom jag var i Danmark på hundutställning och kom hem ganska sent och la mig i sängs eftersom jag var så trött. Men utställningen gick jättebra! Leader (min äldsta hund) vann sin ras och han fick Certifikat och Cacib så han blev Dansk utställningschampion! Han är ju svensk champion oxå men nu är han båda! Så det var kul...:D (bilder som jag gjorde i Danmark kommer förhoppningsvis imorgon).

Idag efter skolan gick jag med Alicia hem. Vi hann inte göra så mycket men vi åt glass hehe, och vi spela ''Cluedo'' ett jätteroligt spel som jag oxå har hemma här, spelet går ut på att man ska samla ledtrådar och sen få reda på och gissa vem som mördade med vilket vapen och i vilket rum. Sen så gjorde vi inte så mycket mer...

Sen när jag kom hem så tog jag en skål och hällde i maltesers! alltså ett slags godis. Det finns här i Sverige men det finns bara att köpa den sorten med mjölkchoklad,fast på danmarksbåten köpte jag ett paket maltesers med en ny smak! Gissa vilken? vitchoklad! Och den var jättegod... mums... Här kommer en bild på dom:





Just det, jag blev nominerad till veckans blogg hos http://chickenbitch.blogg.se/ så ni kan gärna rösta på mig om ni då vill:D

En sista sak, det var en som kommentera mitt förra inlägg och skrev: 
 ml om coontails?:
öhö, du som skulle börja blogga 2-3 ggr per dag ? xd

Svar till den frågan: Jo, jag skulle börja från 1:a Maj och det gjorde jag, igår som sagt var jag inte ens i Sverige på hela dagen och hade inte tillgång till internet så jag kunde tyvärr inte blogga, och idag skriver jag nu ett ganska långt inlägg. Men jag ska bli ännu bättre på att blogga:D

 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: